11 Temmuz 2013 Perşembe

Bir Cadde


Bir cadde..Üzerinde bir ceket..Akşam üzeri düşmüş,ağır yaralı intiharlar..

Kaldırımlar susuz, insanlar, sahte arayışlar,samimiyetsiz sesler..Bir yudum çay..
.
Bir cadde..Birazdan dağılacak gölgeler,sandalyeler yorgun.. Bekliyorum..Sigara uzun sürdü..Günü bir kaç saate sığdırmaya çalışan matmazeller,gülüşlerinde başka yalnızlıklar ararlar..

Gölgesine akşam düşmüş çınar ağacı, yalnız... Yalnız bir şiir.. 

Bir cadde..Tekrarlanan yürüyüşler, voltalar birbirinin ardına.. voltalar umuda..

Bir cadde..Ürkekliğin meydanı..Aynı köşede içilen bir kahve,kokum..

Cadde benim adım..

Adını yazamadım..yaprak kıpırdamayan geçmişe vede geleceğe.. Şimdi sıla mıyım? gurbet mi? Beyhude sözlere, hafifmeşrep tını mı?

Ha bir de sol yanım.. 

Değişik bir gün... Uzaklara miras olan..

                                
                                                                                            Cihan Uysal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder