23 Haziran 2011 Perşembe

BUGÜN MUTLU OLSAM YA

      Gülerek başlamak istedim bu kez yazıma...beceremedim. İnsan neden yalnızken gülemiyor ya da gülünce neden o güzel yakıştırma yapılıyor;deli...
      Kalabalık yollardan geçtim yine ama gerçekten kalabalık,insan dolu.Bir fark vardı ve bu farkı ben yine kendimde aradım.Oysa ıslak bile deiğildi yollar bulutlar nem kapmışken.Burnum sızladı gozlerim yaşardı, bu sefer sebepsizlikten.Adını unutmayı denedim,ilk aklıma gelen yine adın oldu.Kendimi salaş bir çay bahçesine attım şimdilerde cafe dedikleri.ama yine boş olanını seçtim.Sonra farkettimki seninle zaman harcadığımız yer ve ben aynı koltuktayım.Kokun sinmemiş.Şekerlik aynı,bardakalr aynı ben tek başıma...
    Kaçmak istedim,terketmek istedim bugün bu bomboş şehri.Gidemedim.Yollarıma çıkarsın diye kendime yollar yarattım,aynı yollarmış meğer döndüm durdum.bulamadım...sabaha karşı bi rüya gördüm.tamam kimi kandıryorum?ben hiç uyumadım ki sensiz.her rengini gördüm bu şehrin.Oysa ki ben sadece tek renk istedim.güvercinlerde,rengim de sende kaldı.
    Mutlu olmak istedim ilk kez bugün...beceremedim.Sorgulayan gözler görüyorum,üzerime üzerime gelen,korkmuyorum diyorum sorun sorularınızı duymuyorum diyorum,dünyanın en korkak adamı olduğumu farkettirmemek için.aynı rüyalara uyanmak istiyorum,canım yanıyor.Canım yanıyor ve canım yanıyor.Gittin,gittin,neden,neden gittin,nereye gittin,gittin,neden,neden...
   Gülüyorlar,al beni burdan al,herkes gülüyor tavla bile oynuyorlar ama ben adını unutmadım ki,burdayım işte al beni burdan sana hiç yalvarmadım ama lütfen,al beni burdan,götür dünyanınm en huzurlu kucağına,okşama saçlarımı ne  olur ki.Al beni,bugün mutlu olmak istedim.
    Islak saçlarından yayılan o daha önce koklanmamış koku vuruyor her soluk aldığımda,yaşamamak istiyorum ya bi kere daha görürsem seni  ihtimali akıtıyor damarlarımdaki kanı.her sabahalra hazırlanıyorum sanki bu şehre ilk kez adım atıcakmışım gibi.Gece ağladıklarım gündüz kahramanlarım.Ne renkti gözlerim nasıl kokardım ne önemi var?
   Bugün istedim mutlu olmak sadece.beceremedim...kanlar ağladı yine tadı damağımda kaldı.Hüzünlendi güvercinlerim,gelmediler balkonuma.Kapım çalsa bir sabah,şenlik tadında kahvaltılar hazırlansa,sen gülsen,ben...

1 yorum:

  1. siz mi yazdınız bılmıyorum ama Çok güzel olmuş şuan kı hıslerimi tam yansıtmışsınız

    YanıtlaSil